Sunday, June 16, 2019

Saya Amalkan 1 Benda Simple Ini Jeragat Saya Hilang Tak Sampai Sebulan. Ini Apa Yang Saya Lakukan.



Hai...

Saya Ira, tahun umur saya genap 37 tahun.

Saya nak kongsikan dekat korang macam mana perjalanan saya hilangkan jeragat kat wajah tanpa sebarang rawatan.

Dulu saya ada masalah jeragat yg agak kritikal, penuh 1 muka. Kadang-kadang nak keluar rumah pon malu. Tak ada keyakinan nak jumpa orang.

Selama ni saya dah try macam-macam cara untuk hilangkan Jeragat ni, tapi kebanyakannya tak mendatangkan hasil.

Korang sebut la apa punya rawatan muka, semua saya dah buat.

Pergi ke spa-spa dapatkan rawatan ini, rawatan itu. 1 sesi bukannya murah, dekat RM500 jugak 1 sesi. Korang bayangkan, dah la saya pergi setiap minggu.

Produk-produk pon macam -macam dah saya try.

Saya dah cuba consume Supplement dari luar negara.

Saya dah cuba Set-set skin care.

Saya dah cuba kawal pemakanan saya (kurangkan makanan berminyak).

Tapi resultnya tetap sama.

Wajah saya bukan makin ok, malah makin teruk lagi ada lah.

Kadang-kadang saya macam giveup nak hilangkan jeragat ni.

Akhirnya saya amik inesiatif untuk cari sendiri cara untuk hilangkan jeragat ni.

Saya mulakan misi pencarian penyelesaian masalah saya ni kat internet.

Ini yang saya jumpa. 
.
Nak tahu apa yang membuatkan Jeragat saya hilang?

No comments:

Post a Comment